Reklamační řád

Na zboží poskytujeme záruku 2 roky. Reklamaci není možné uplatňovat na opotřebování způsobené denním nošením (např. poškrábání skla nebo odření číselníku), mechanické poškození a nedbalost ze strany spotřebitele.

V našem e-shopu máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, na vyřízení tedy nemusíte čekat déle, než je nezbytně nutné, zpravidla pouze několik dnů.

Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Novém Městě nad Metují na adrese Náchodská 2109, 549 01 Nové Město nad Metují. Zde s Vámi bude sepsán reklamační protokol. V případě uznání reklamačního nároku Vám bude zboží opraveno na počkání či vyměněno za nový kus.

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou nebo jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: TIMEHOUSE Czech s.r.o., Náchodská 2109, Nové Město nad Metují, 549 01. Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uvedete, z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury nebo údaje, podle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno, na které byla objednávka uskutečněna). Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje vč. e-mailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace dobře a průběžně informovat. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

   
 
 
 
 
Copyright © 2012 S.T.A.M.P.S – všechna práva vyhrazena
Powered and created by E-WORKS :: web studio | XHTML 1.0 | CSS 2
E-WORKS - web studio | WEB-SOUL E-WORKS - web studio